Och hon leve HIPP HIPP

Nu var det längesen igen men min jul har varit toppen :) Har fått precis det jag önskat mig och lite till :) hihi!

Nyår var great med kära Henrietta i vanlig ordning! Fast jag kunde inte gå normalt på 3 dagar efter aftonen eftersom vi var på ett monsterpass på gymmet med mycket ben övningar ;) Hehe!

Som vanligt en vecka efter nyår så fyller jag år, alltså jag blir 21 imorgon den 7/1 :) Fast det känns inte som om jag ska fylla år. Konstigt det där!! Men jag leve HIPP HIPP.... :)

Mor och far min var här idag på smörgåstårta och jäklar vad god den vart ;) Kanske dyker upp något recept så småningom.. Den som väntar på något gott ;)

Imorgon blir det fira med Joakims släkt och Emelie ;) Jag ska bjuda på mat som jag har gjort nu på kvällen och jääävlar vad gott det blev de med!! :)

Men först innan det blir min födelsedag så måste jag sova för jag ska upp och jobba imorgon :/ 08-16 så det är inget monsterpass som tur var ;)

Ha det bra allesammans och jag hoppas att eran jul/nyårs helg har vart lika toppen som min :)

Kram / L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort Jättegrattis på din födelsedag och många kramar från Mamma & Pappa!!!!!!!!!!!!!!

(Kul att bloggen lever)

2011-01-07 @ 09:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0