Hej Bloggen

Slänger inte ett litet inlägg här medan jag har liiiite tid över :)

Har hållt igång HELA dagen idag så nu är jag helt slut, detta har jag gjort:

 - Dammsugit
 - Plockat
 - Skurat golven
 - Städat badrummet
 - Tvättat 3 tvättar
 - Hängt tvättarna
 - Diskat
 - Tränat
 - Shoppat ansiktsmask + att jag fick kaffekoppar av svärmor :)
 - Satt in papper i pärm
 - Putsat vardagsrumsbordet
 - Tagit ner det gamla gardinstället
 - Städat hatthyllan/hängarna i hallen
 - Med mera

Men ni fattar i varje fall, jag har hållt igång HELA dagen så nu skippar jag den andra träningen för dagen ska ju trots allt träna 2 ggr imorgon och jag tränade ett hårt pass tidigare idag :)

Vi har även bokat biljetter till karlstad nu och sticker dit på fredag, WIII! :)

Nu ska jag sätta i ordning mitt "hemma-spa" och sen blir det top model :)

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0