en update

Det är inte var dag man sitter och jobbar på sin lediga dag. Men just nu gör jag det eftersom jag snart ska resa bort och detta måste bli klart innan de..

Idag har jag ett hektiskt schema och likaså imorgon. Idag ska jag luncha med mor min på stan och sen handla en massa ingredienser så jag kan hem och göra pizzabullar inför resan. Sen ska vi och fira Joakims far som fyller år, han är då ett riktigt skämt han ;) 1 April idag så passa er så ni inte blir lurade. ;)

Imorgon är det högskoleprovet som står på schemat.. Ojojoj det ska bli "intressant" har inte hunnit pluggat i princip någonting så jag ser det som en övning ;) Känns nästan helt onödigt då jag hoppas att jag kommer in på universitet/högskola till hösten. Men man vet ju aldrig ;D

Jag och Joakim var ju nyss i gbg och vi hade det KANONBRA där men jag glömde kameran så jag kan inte  visa några bilder. Det var så sorgligt att åka därifrån så jag nästan fällde en tår i bilen... Det är alltid så roligt där!!

Nej nu måste jag ta och göra mig i ordning så inte mor min behöver vänta ;) Hehe!

Just ja, jag måste ju berätta att jag har börjat jobba heltid! Kul va?!! Grattis till mig ;) hehe

PUSS PÅ JULLAN <3

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0