Hej Hej Cypern!

Ja om 3 timmar åker vi mot arlanda hotell och imorgon åker vi till Cypern, kommer förmodligen inte att blogga där så jag skriver några rader nu istället.

Idag har jag sprungit runt och packat!! Min väska är överfull av pluggböcker (och skor) nu, blä (inte blä)! Måste plugga, får inte hamna efter när jag kommit hem.... Matten känns bra men engelskan ligger jag lite efter i så det får jag ta igen genom att läsa min engelskabok och kanske skriva en recension (om jag hinner).

Tänkte åka och sola både igår och idag men jag har inte hunnit och nu har jag sminkat mig så då blir det ändå inge bra. Så istället får jag väl bränna mig de första dagarna på cypern som alltid när jag är utomlands ;D Haha! Fast nu har jag i varje fall solskyddsfaktor 15 med mig ;)

Jaa vad ska jag säga mer? Jag måste städa lite och diska samt hänga in tvätten och bädda rent i sängen innan vi far.

MOR!!! Jag har vattnat mina orkideér så dom kan du strunta i (:

Hejdå på ett tag bloggen för nu DRAR JAG! :D



Jag för några veckor sen

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0