Det är så otroligt skönt

Det är så otroligt skönt att vara igång med träningen igen (: Har vart på Bodycombat, Innebandy och bodypump sen vi sågs sist + att jag har gått ganska mycket, härligt! Det är så drygt när man sitter inne och pluggar/kollar på tv/sitter vid datorn/städa varje dag nu när man inte jobbar lika mkt för tillfället..

Till helgen sticker jag til sthlm och ska kolla på landskamp (: Sverige - Ungern, det blir nice! Men jag tror det kan bli ganska kallt så då jädrar ska jag klä på mig!

Nej nu ska jag nog plugga och äta lite jordgubbar, sen ska jag nog kolla på fångarna på fortet.

/ L

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för tipset! Har redan kört med en sån. :) Hoppas allt är bra! Kram!

2010-09-01 @ 21:02:19
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0