12 dagar kvar

Just ja, om 12 dagar åker jag + 21 andra till Cypern, det kommer bli så kul!! (: Jag åker med Joakims familj (: Innan jag åker till cypern har jag en massa som jag måste göra framförallt att sola lite solarium annars kommer jag bränna axlarna av mig!! Har ju bara fått solat 3 ggr under sommaren pga att jag jobbat ALLA dessa soliga dagar! :/ Men men. Så det är prio 1, sen måste jag skriva packningslista också och kanske leta reda på en ny bikini (men det är inte lätt när man har den storleken som jag har) så det blir nog att jag får ha min enda bikini som jag har..

Snart kommer mor och far hit och hjälper mig med vår rullgardin som är knepig :P Hehe sen ska jag nog bjuda dom på smörgås om de vill ha, jag ska då dricka te snart så att jag kanske kan börja prata ordentligt.

Ikväll ska jag ta mig en låååååååång och skön dusch + göra ansiktsmask och kanske ett fotbad (: Det blir nice!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0