Måltorkan är över!!

För jag gjorde ett sjukt snyggt mål idag på volley ;) Hehe. Måste ju skryta när det väl händer ;D Fick för övrigt spela center och det gick kalasbra, lite vilsen i vissa lägen men i det stora hela mycket bra. Man får ha mkt mer boll vilket jag tycker är roligt. Sjukt rolig match med mycket närkamper (sånt som jag gillar skarpt). Just ja, vi vann 4:e raka med 3 - 11 mot falun! ;)

Nu ikväll så har jag och Joakim enbart tagit det lugnt i soffan och kollat på Offside (Y) Om ni inte har sett den, se den! Vi kan se den hur många gånger som helst, helt underbar film! Och nu har vi plockat och diskat för kvällen. Jag sitter med en ansiktsmask just nu av choklad, smaskens! ;D

Vad ska jag säga mer då? Imorgon ska vi till Jysk och köpa nytt duschdraperi och badrumsmatta och just ja: JAG HAR LAGAT TVÄTTMASKINEN! :) TJOHOOOO! Vad jag är bra va? :)

Nej nu ska jag skölja av mig masken och kanske lägga mig och läsa i min engelskabok :)

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till målet!

Du vi ringer dig när vår tvättmaskin strejkar, bra jobbat!

Kram Mamma

2010-11-01 @ 13:37:01
Postat av: Anonym

Bra Lollo, sa nu slipper jag vara center nar jag kommer hem igen ;)

<3 / Julia

2010-11-03 @ 02:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0