Lördag den 23:e Oktober

Nu sitter jag hos mor och far och har precis ätit en jättegod middag! :) Pappa och Joakim är ute och byter däck på bilen, jag som hade taggat till mig att jag skulle byta däck sen säger pappa "inte behöver du vara här, gå in till mamma". Varpå jag säger - OKEJ! :) Hehe, ganska skönt faktiskt men de kanske behöver lite ledarskap där ute ;) Hehe! 

Väldigt trötta är jag och Joakim idag då jag var borta till ca 23.30 igår och var så uppspelt att jag inte kunde somna förren klockan vart ca 02.30 och sen var det bara att gå upp igen vid klockan 07.00 för vi har haft tvättid idag.... TRÖTT är bara förnamnet, tur att det blir en lugn kväll med god mat och sen kommer jag stupa i säng innan klockan är 22 tror jag ;D

Hoppas ni har en bra helg :) Kram!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0