Home again

Ojojoj, det har vart fullt upp sedan vi kom tillbaka till kalla Sverige så jag har inte hunnit uppdatera. Är fullt upp jämt hemma hos oss! ;D haha! Och nu har tvättmaskinen kolat ihop också så nu är det ytterligare ett störesmoment hemma!!

Vi hade det sjukt bra på cypern i varje fall åt och drack gott, tränade en hel del och hade väldigt gott sällskap! :D Så det var kanoners! Saknar vädret och temperaturen som var där nere, vi hade som minst 34 grader i skuggan och som mest 37-38 så det var helt underbart! (: Tränade en hel del gjorde jag också, väldigt ovanligt för att vara på semester för min del!!

När vi kom hem så var det avskedsfest för Julia som åkte till Usa - Long Island igår :,( Kommer sakna dig i massor!!! <3 Festen var grymt rolig och vårt lag ägde på alla lekar! :D Haha!

Sen har vi vart i sthlm också och kolla på när Djurgården spöa AIK, ASNICE! Så denna vecka är vi glada här hemma! ;D Haha!

Ja, det blir ett långt inlägg om jag ska fortsätta med det vi har gjort men jag kan säga såhär jag har, pluggat, jobbat, tränat, städat, donat och kommit i ordning hemma, tvättat en GIGANTISK tvätt, sovit hos mor och far, plockat ännu mera svamp med mor, osv osv.. Så fullt upp med andra ord.

Ska fortsätta att plugga nu men ha det gött!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0