engelska ..

Nu sitter jag här med Engelskan igen, har kört fast :/ Så jädra jobbigt, har i varje fall tänkt att bli klar med uppgiften antingen idag eller imorgon. Har det svåraste kvar så det kanske blir till imorgon. Varför kan det inte vara lika lätt med engelskan som det är med svenskan?

Idag har jag i varje fall vart på gymmet och träffat en rådgivare, så nu jäklar ska det blir styrketräning. Sticker dit imorgon efter matten tror jag om jag hinner med det, måste baka fast vad kan jag inte säga för det ska bli en överraskning tills på torsdag kväll ;D hehe.

Ikväll då? Jo då kommer det hem lite folk hit och ska kolla på fotboll (som vanligt känns det som). Har ju en karl som är fotbollsnörd ;D haha! Fast det gör inte mig så mkt, jag vill ju se fotboll jag med :) GO SWEDEN. Innan fotbollen ska jag hinna med att träna innebandy och jag hoppas att vi kommer ifrån där vid halv nio så man hinner se något av fotbollen!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0