det tar ett tag mellan gångerna

Det går några dagar mellan gångerna.. Fast ändå känner jag att det är ganska skönt att inte skriva jämt (:

Nu lägger jag nästan all min fokus på att plugga och det känns kanonbra! (: Har prov idag till exempel, liite nervöst kanske ;D Tvättdag har jag idag också, ganska roligt faktiskt ;D haha!

Hoppas ní har en bra dag / vecka. Min vecka kommer att se ut såhär:

Måndag: Tvättdag, prov, plugga, planera mat för veckan, handla, bodypump
Tisdag: Planering med PT på gymmet, plugga, innebandyträning, se när sverige spelar, baka lite?
Onsdag: GREY´s!! Bodycombat, Zumba, Cirkel, skola, plugga
Torsdag: Fira farfar, plugga
Fredag: Skola, plugga
Lördag:
Söndag: Match i Mora, TAGGA!!

Kommer säkerligen att tillkomma saker under dagen / veckan men det är mitt liv det ;D stress, plugg, träning

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0