Livet leker?

Ja det kanske var ett tag sedan jag skrev här men tänkte uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv.

Idag hade jag nationellt prov i engelska, gick inte bra alls tror jag. Eller jag är nöjd att jag kom på någonting att skriva om under tidspress! (Y) Och imorgon har jag matteprov som jag inte riktigt känner mig 100 på inte ens 60% på ;D Sen har jag massa inlämningsuppgifter kvar och 1000 nationella prov till känns det som innan jag är färdig!

Annars då? Jo jag far runt överallt och tränar känns det som ;D träna hemma varje dag till mitt underbara wii fit och ea active, sen har jag innebandy träningar, combat pass och styrketräning i fokus just nu :) Underbart! Känner mig mycket starkare och har börjat fått bättre  kondition, lovely!

Imorgon har vi lagfest med innebandyn, superkul! Och på lördag ska jag och Joakim julstöka och göra fint i hemmet. En storstädning med andra ord! Sen på söndag är det match igen borta mot borlänge :)

Nej ha det så bra så höres vi snart! KRAMAR!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0