Kort/lång dag

Phu, det har vart en kort förmiddag men en låååång eftermiddag ;) I förmiddags var jag, Joakim och emelie och shoppade loss lite. Jag och Joakim hittade nytt duschdraperi (vitt) och ny badrumsmatta (navy blå) och nya handdukar som vasr i samma färg som mattan. Vi hittade även en radio i retrostuktur (jag ville ha en annan mycket coolare i limefärg fast den hade inte samma bra mottagning). Så idag har jag pysslat om lite i badrummet och rensat badrumsskåpen och min stora sminkväska fick åka in i scrubben för den får inte plats någon annanstans och jag vill inte ha den framme för den tar så stor plats ;) Men bra blev det och det blev mycket ljusare än förut tycker jag! Har blandat navyblåa handdukar med vita handdukar så det blev lite färg men samtidigt väldigt ljust och fint :)

På eftermiddagen var jag med emelie på gymmet och körde på. Det var några på nedervåningen som tog i så mycket att de skrek, har ALDRIG hört något liknande antingen så födde han barn eller så blev han typ ihjälslagen. Helvete!! Jag och Emelie hade kul åt det i varje fall ;)

Resten av eftermiddagen / kvällen har jag ägnat mig åt Engelskan. Gjorde heeela kapitel 1 så nu har jag bara 4 kapitel kvar som jag hade tänkt blivit klart med tills på söndag nästa vecka ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa och kolla på top model. Sov sött!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0