Julia <3

Juuuuulia, såg din kommentar igår och shiiiit vad jag blev att sakna dig! Måste fasiken fixa något jobb så jag kan komma och hälsa på dig snart! Miss you Honey! <3

Imorgon har jag något att se fram emot (fullteknat hela dagen nu) Curry kommer hit och myser med mig och Joakim :) vi ska mysa, äta räkor, dricka vin, ost och kex och ännu mer massa mys :) Det blir kanoners och jag ser fram emot det som fan!

på lördag åker jag och Joakim till Linköping och Cloetta center på jobbfest. Ska bli suveränt! Hotell natt, mat, hotell frukost massa partaj osv. Ska bli kanon det!

Nej nu ska jag nog ställa mig och diska sen hoppas jag att tiden går fort till Joakim kommer hem <3

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0