Idag är en ny dag :)

Idag är en ny dag! Idag ska jag plugga satan, jag ska slöa och jag kanske ska träna lite styrka (?) men sen ikväll kommer förmodligen Emelie hit och då ska vi mysa satan! :) Det längtar jag till!

Beställde lite julklappar igår till massa av Joakims syskonbarn så nu har vi bara 3 av dom kvar ;D Och det hoppas jag att vi blir klara med på lördag när jag och Henrietta ska ut på en shoppingvända :) Sen har jag bara far och mor kvar. TJOHO! Sen är jag klar med ALLA julklappar. Tror redan att jag vet vad vi ska köpa till pappa. Mamma är lite svårare men ändå inte för hon blir glad av allt ;D

Nej nu blir det till att plugga engelska bjuder på en gammal bild :



Jag och mamma 2008 :)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0