Babbel

HEJ!
Det är inte mkt som händer i mitt liv just nu, jobb och träning men det är ju skoj det med! (: I varje fall att träna ;P Haha, men snart kanske det inte blir så mkt jobb för min del för jag ska börja..... PLUGGA (: Eller ja jag måste lägga dit lite ämnen först sen kan jag söka (: Så nu jäävlar ska jag bli något stort här ;D haha!

På Fredag ska jag och Joakim ha Elin hos oss hela dagen/kvällen/natten/morgonen :) Det ser jag fram emot, vi ska till pärlemor och göra smycken sen ska vi kolla på alla vackra människor som ska gå balen. Vi ska hyra film och äta på McDonald´s, mums! Det kommer att bli great!



Jag och pappa förra året på balen (:


På lördag åker vi till Sthlm och kollar på fotboll (: Djurgården spelar ju, det blir nice! Sen får vi se om vi blir kvar hos Nicke och Jenny eller om vi åker hem direkt efter.

Ja något mer tror jag inte att jag har att berätta. Ska lägga mig ner och läsa och bli inspirerad av Nya ToppHälsa som damp ner i lådan idag ;D ÄNTLIGEN! Så hejdå så länge ;)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0