TAck för gårdagen

Vilken rolig kväll/natt det var igår! Tack alla som var inblandade (: Idag har vi kollat på innebandy och fotboll hela dagen typ. Blev väl inte de resultaten man hade hoppats på i alla matcher men ändå ;) Ser ju lovande ut!

Jag och Joakim kommer att ha FULLT UPP nu ett tag framöver... Första lediga helgen........ Håll i er ....... 7:e - 9:e MAJ!! Fyyyyyy faaaan alltså. Kommer säkert att dyka upp något då någon gång också, men man får väl kanske börja prioritera? ;) Meeen då kommer tiden att gå fort till sommaren är här ;D

Nej nu ska jag gå och lägga mig snart, imorgon ska jag ta vara på dagen. Ett cirkelstyrkapass klockan 10.00 och efter det MÅSTE jag hem och STÄDA (alltså ser ut som skit här och jag kommer inte att ha tid någon annan dag i veckan så det måste bli av imorgon, tyvärr)!! och sen på sen eftermiddagen/kvällen är det innebandy som gäller..

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0