Piss mage

Inatt har det vart en sådan där hemsk natt igen där magen lever sitt eget liv! Fy fan ville bara skjuta mig själv, så ont gör det!! Och stackars Joakim som jag skäller på då så fort han gör/frågar någonting... Så det blev att boka av träningspassen idag :/ Tråkigt! Men nu är det mycket bättre, kan sitta rakt och sånt nu i varje fall (:

Igår kväll kollade jag på en film - Bröllopsduellen, den var väl sådär. Handlar i princip om hur 2 bästa kompisar förstör varandras bröllop pga att bröllopsfixaren  råkat boka in deras bröllop på samma dag. Dessutom har den ett väldigt väntat slut. Så den får bara LL+.



Nej nu ska jag fixa iordning lite frukost. Hörs! Ciao

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0