Hinner inte alltid med

Ojojoj, man hinner ju inte uppdatera nu för tiden känns det som. Jaa det är inte så jättemycket som händer mer än att jag jobbar, städar, lagar mat, TRÄNAR och festar.. Det är mitt liv just nu ;) haha

Dagen idag tog jag i varje fall vara på! (: Ner på cirkelträningen och körde ett hårt pass, phu och sen hem för att städa från klockan 11 - 18 !! Bytte om och stack på innebandyträning och sen när jag kom hem för 1 timme sedan så lagade jag mat och har precis ätit. Nu måste jag gå och lägga mig för det är en lång jobbdag imorgon. 10 timmar ;) Men tid är pengar!:P

TAGGA FÖR LAGFEST PÅ LÖRDAG DÅ ! (:



Gammal bild, gammal lagfest ;)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0