Hemkommen, utvilad och en härlig morgonstund

Har en mysig morgonstund med mig själv, då jag kan göra preciiiis vad jag vill så det fick bli att ta en lååång dusch och sitta vid datorn samtidigt som jag har scrubs på (: Ska nog lägga mig och läsa snart, men vågar inte riktigt ännu eftersom jag är så trött ;) Jaja här kommer ett gäng bilder i varje fall ;)

 

När vi kom fram till rummet hade svärmor överraskat oss med en fruktkorg, choklad och mousserande vin (:

 



Joakim roade sig själv genom att sitta i kamin



Jag efter bubblet, massagen och badet och innan maten (:



Okej tänk bort joakim, tänkte bara ta kort på den fina atmosfären ;)

Tog inte några fler kort för det var så dåligt väder och man glömde av kameran, men vi hade det underbart! Jag njöt verkligen (: Och om ni åker till Lokabrunn någon gång vilket ni måste så måste ni ta massagen/badet med tallbarrsolja helt gudomligt och man blev alldeles varm i hela kroppen efteråt (den sätter igång blodcirkulationen rejält)

 

Köpte även med mig lite saker hem (:

 



Hela 3 goodiebags följde med mig hem (: Fast en grej kan jag inte visa förrens efter påsk eftersom det är en present ;)



Ett armband från "pearls for girls"



En massa olika tesorter och en tallbarrsolja (:

Ja det var väl i princip det som följde med hem (: kan som sagt inte visa det sista.

Ha det så bra så hörs vi senare, ciao!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0