Dumma dumma mage

Buuuhuuu, magen är fortfarande dum och jag har precis sagt att jag inte kan följa med till Leksand och kolla på hockey :/ Joakim är och köper en massa godsaker som jag var sugen på till mig och det var nyponsoppa och blåbärssoppa (: Mumma sen ska han köpa tranbärsjuice ifall att det är urinvägsinfektion fast det inte svider i murran :P Men det gör så sjukt ont i magen!! Tur att nya ToppHälsa kom med posten idag, lyckades få två tidningar på nått konstigt sätt! :P Får ringa dom imorgon och fråga varför ;)



Jag o knugen för 2 år sedan, shit vad tiden går!

Är det någon bra film som går ikväll, eller något annat bra? Vill kolla på hockeyn men det går ju inte nu :(

Nu ska jag vila, ta hand om er!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0