Bilder

HEJ!

Precis hemkommen från 2 dryga pass, pilates och cirkelstyrka. Ujujuj, helt slut i hela kroppen och ikväll är det bodypump. Tror ni att man kommer ha träningsvärk imorgon? ;D

Har tagit tummen ur röven nu och fört över lite bilder från helgerna som vart så Enjoy! ;)

 

Curry och Gardsiö (:

 



Linn och Virre



Ida, Heda och Gabby



Sofia och Lina



Yepp, så kan man ju se ut. Jansson och jag



Vackra Curry (:



Och vår tränare får avsluta bilderna och festen ;) Haha

Glömde att jag hade kameran med mig där ett tag så det blev inte mycket bilder att hänga i julgran, men några styckna i varje fall (:

Nu ska jag laga mat till en sovande halvsjukling. Ha de!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0