bad update

Dålig update här minsann! Men jag har ingen tid känns det som! Jag jobbar och jobbar och jobbar och sen när jag väl kommer hem vill jag vara med Joakim så mycket som möjligt eftersom vi inte träffas på dagarna (han jobbar natt och jag jobbar på dagarna och kommer hem ca 19.30) och sen måste man ju laga mat och sköta boet mellan det också. Men ska försöka att blogga så mycket som möjligt.

Håller på att läsa en riktig tjejbok nu också, Elsas mode av Sofi Fahrman. Riktig rolig bok måste jag säga, en sådan där bok jag bara inte kan lägga ifrån mig ;)

Längtar tills på onsdag/torsdag då jag kan börja träna igen :D TJOHOO! Då blir det hårdkörning ;) Sen på fredag verkar det som att det blir skidåkning i smedjebacken! (: Och på lördag ska förmodligen jag och Joakim ut och äta på china ;D

Ikväll väntas räkor (riktiga västkusträkor) och ett glas vitt (för mig) ;D MUMS

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0