Tycker synd om mig själv :P

Tycker lite synd om mig själv just nu! Här sitter jag helt ensam. Joakim är och jobbar och jag är sjuk så jag kan ju inte precis ringa någon som jag kan be att komma över.. Nej nej, här sitter jag helt ensam + att jag får göra min egen mat. Blir svettig så fort jag rör mig ju! Sen skulle jag ha SATC (Sex and the city) maraton och vad händer, JOOO Ps3 blir helt svartvitt (?) går bak och kollar alla sladdar men allt sitter som de ska så jag vet inte vad det är med det. Ska nog prova igen lite senare. Inge bra är det på TV Heller förutom VM meeeen jag har sett VARENDA match redan!

Jaja, det bra är att jag får äta Majskolv! (:

Och Julia sticker utomlands imorgon, FUUUUUSK! Jag är sååå AVIS! Men hoppas du får det bra och tänk på mig. (de hade turen att reda med ett danskt flygbolag så strejken gäller inte dom).

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa din blogg igen, krya på dig.

Mamma

2010-06-16 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0