Trött vs pigg

Det är väl självklart, när jag är pigg som en nötkärna så blir Joakim SUPERTRÖTT mitt i filmen och när jag frågade han något fick jag inget svar. Där låg han på mitt bröst och sov till Sherlock Holmes mitt i filmen. Fast han sov inte för att den var dålig för han tyckte att den filmen var grym, det han såg innan han somnade. Så där fick jag stoppa filmen, plocka i ordning saker och ting medan han sov som en stock i soffan 23.30! Ledde in honom till sängen och jag då? Jooo vid 04 somnade jag och jag sov väldigt oroligt.. :/

Imorgon ska jag nog lägga mig ute i saxdalen och sola (: Ska bli sol hela långa dagen! YES, äntligen kanske jag får lite sol också!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0