Topphälsa

Nu har jag lugnat ner mig lite grann mot mitt inlägg tidigare ;) Men ändå? Usch för hon!

Har faktiskt orkat gjort liiite saker här hemma som att byta rent i sängen då jag vart riktigt svettig om nätterna då jag hade feber. Hoppas det har släppt nu så man inte svettar ner de nya lakanen också. Men det tror jag då inte :)

Annars idag då?
Topphälsa damp ner i postlådan så jag är glad för det (: Då fick man lite läsning, annars kollar jag bara på datorn, på fotboll och på sex and the city (har snart kollat på hela serien under den här tiden).


Gammal tidningsbild men jag fick slut på batteri i min kamera

Imorgon på morgonen ska jag vara först i kö för att ringa! :P faast jag brukar vara som sämst i magen då :S Kan man ta in telefonen medan man sitter på toaletten och gör sitt? :S Va fasiken jag är ju trots allt sjuk! 

/ L 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det går maginfluensa nu. Jesper var också dålig i många många dagar. Kunde inte äta, flertalet toabesök, illamående, magkramper m.m. Det kan hålla i sig ett tag, men tycker absolut du ska ringa om du inte får behålla något.

Krya på dig! kram

2010-06-17 @ 22:10:16
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0