Rensning pågår!

Har precis rensat i garderoben! Gud vad skönt det var! Bytte ut alla mina plastgalgar mot antiglidgalgar och slängde/ska ge bort kläder och skor i MÄNGDER!! 2 kassar som jag ska fråga mor min om hon vill ha sen 4 eller 5 kassar med slänga + 7 skokartonger som bara stod och tog plats (: Så nu är det snart fint i vår garderob, ska bara fråga Joakim vad han ska ha kvar/slänga sen ska vi köpa 30 - 40 nya antiglidgalgar. (Joakim trodde att det räckte med 16 galgar sist vi var och handlade för vi hade sååå många nya galgar hemma fast jag stod inte på mig tillräckligt så det blir att köpa 30 - 40 till ;)

Jag håller på att planera för fullt till vår nya garderob. Vi är inne på Elfagarderob för Ikea funkar inte med våra mått :/ (Hade vart finare med ikea) Men men, bara vi får nya lådor, ny hylla, ny stång (vår håller på att gå av på mitten), byxhängare och utdragen skohylla så är jag nöjd! (:

Man kan inte fatta hur mkt skit man samlar på sig om åren! Alltså shit! Bara massa skit ;P haha!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0