Onsdagen den 16 Juni

Ingen förändring idag heller förutom att jag är mkt yrare än vad jag var igår :S Så jag får stanna hemma idag och imorgon också. Shiiiit jag vill ju jobba och tjäna pengar! Träffa folk och inte bara ligga hemma och dega nu när det är sol och varmt och skönt ute :/ Låg ute och läste ett tag men kändes som att jag skulle svimma så jag gick in snabbt igen.

Exakt såhär ser man inte precis ut just nu när man har sprungit på toa i 4 ½ dag! ;D


Idag kommer farfar hem till Ludvika :) Han har legat inlagd på falu lasarett mycket länge nu men idag kommer han hem min lilla farfar :)

Och tvillingarna har vart sjuka också men även de har kommit hem idag :)

Så nu är jag och svärfar sjuka... Blä! Jag hoppas för hans skull att han inte får det jag har med min mage men hög feber har han. Krya på dig!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0