Mer död än levande?

Kanske ska ta och uppdatera någongång så ni ser att jag lever, eller just nu känner jag mig mer död än levande!

Det är såhär att jag har vart sjuk sedan lördagsmorgonen och det håller i sig än. Jag har inte fått behållt någon mat jag har stoppat i mig, heller inget vatten.. Tungan är helt vit och äcklig och hela jag är helt vit och äcklig :P haha okej riktigt så vit är jag inte, men ni förstår. Ringde till en läkare idag och hon sa att jag kanske hade en förkylning i magen så nu ska jag prova äta skonsam mat för magen (jag och skonsam mat? Shit jag vet inte ens vad det är) Men jag vet att kyckling är det (ugnsgrillad). Så det får bli det hela dagen om jag inte gör en soppa mot kvällen med kyckling sen ska jag dricka proviva och om det inte blir bättre tills på torsdag eller om det bara blir värre skulle jag höra av mig.

Hoppas jag blir frisk snart så man kan träna och sånt.. Kan man träna med en förkylning i magen?

Ska vila lite till nu då, XOXO <3
 
/ L

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Potatismos och kokt torsk är skonsam mat för magen.

Och nej du ska nog vila med träningen! :) kram och krya på dig!

2010-06-15 @ 12:44:55
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Mmm, då kanske man kan göra potatismos imorgon då (: Kyckling blir det idag! Tack så mycket! Kram.

2010-06-15 @ 12:55:59
URL: http://lollokull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0