Hemklickat

Nu har jag lagt upp en ny grej på bloggen (: (Ska göra om min blogg någon gång meeeen jag har inte någon vidare ork just nu, det tar ju sin tid) Men så länge så har jag skaffat en ny grej och det är om jag har klickat hem något. Ni kan se det i högerspalten under nedräkningen. Så om ni är nyfikna klickar ni bara på bilden så kommer ni till sidan där den ligger på (: Smart va? Som nu den nya Jeansjackan som jag klickade hem för ca 5 minuter sen ;)

Denna sköning kostade 349:- ordinarie men nu var det halva priset + att jag hade en rabattkod som gav fri frakt och gratis retur (ifall att den inte skulle passa) så jag fick den för 174,50:- (: Hur billigt som helst, vilket kap va?!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0