Grey´s

De som inte har sett Dagens Grey´s avsnitt ska inte läsa vidare!

Idag är det/har det vart onsdag och då vet nog alla vad jag tittar på, Grey´s. Det är något visst mellan oss, man gråter floder varje avsnitt men man fortsätter ändå att kolla på det vecka efter vecka. Det är ett beroende jag har! Älskar att se när det går bra och hatar att se när det går dåligt, men det är ju inte så att man bara slår av TV:n.. Jag är så nyfiken vad som kommer att hända i höst, trodde att Patrick Dempsey (Derek) skulle dö nu i detta avsnittet till exempel eftersom det ryktas om att både han och Ellen Pompeo (Meredith) ska lämna serien. Men hur skulle serien se ut utan dem? Kan inte tänka mig att jag sitter och kollar på programmet om dem 2 försvinner. Men vem vet? Grey´s är ju trots allt ett beroende ;)

 

/ L


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack Lollo för tipset! Vi skippar nog dessa möbler. :) Kram!

2010-06-16 @ 22:26:18
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0