Bröllop

Magen börjar redan bli bättre och toalettbesöken färre ;) Äntligen!

Sitter och väntar på att min kära vän Emelie ska komma hit så ska vi snacka en massa skit ! Det blir nice, har inte träffat en vän på jag-vet-inte-hur-länge.

Idag är det dagen som alla längtat efter (jo jag tror faktiskt att alla längtar efter att det är över) Bröllopet! Sitter faktiskt och har det på just nu men jag är mer intresserad av datorn ;D haha! Ska bli så skönt att slå upp en tidning om ca 1 vecka utan att victoria och daniel är på en tredjedel av tidningen. Men det ska faktiskt bli kul att se klänningen! Wiii.



bilden är från http://www.detkungligabrollopet.nu/brollopsbloggen/

Ska planera veckans mat nu, ha det! ciao

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0