ARG

Är frustrerad på Ludvikas vård just nu eller nej jag är frustrerad på EN person från Ludvikas vårdteam just nu. Fick ringa och prata med någon och hon var så jävla grinig och sur att hon inte ens lyssnade på mig! Är inte det dåligt när man ringer dit i hopp om att någon ska hjälpa en så man kan bli frisk någongång? Va fan jag börjar ju bli orolig över vad jag har för fel?! Det blir ju inte bättre. Och det blir definitivt inte bättre av att jag får höra att:

Grinkärringen: Kan du äta och dricka?
Jag: Ja fast det kommer ut igen.
Grinkärringen: Ja men dåså du måste vara uttorkad för att få någon hjälp.

Hur faaaan kan man säga så? Jävla vård som är alltså! Va fan vill hon springa och bajsa stup i kvarten i (snart) en veckas tid eller? Skulle nog inte tro det. OCH SEN säger hon:

Grinkärringen: Kom upp och hämta ett avföringsprov
Jag: Ja jag kanske kan skicka någon annan för jag kan inte komma upp..
Grinkärringen: Vadå? Jobbar du eller?
Jag: NEEEEJ men jag springer på toa HELA tiden!

Alltså hon sa tusen andra saker också OCH dumförklarade mig när jag inte förstod vad hon sa. Vem fan gör sånt? FY FAN FÖR VÅRDEN I LUDVIKA eller nej FY FAN FÖR HON SOM JOBBADE DÄR!! För i tisdags när jag ringde var det en supergulllig tjej som HJÄLPTE och LYSSNADE på mig..

Snacka om fel person inom fel jobb! Usch om jag skulle kunna så skulle jag sparka människan just nu! ARRRRG!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0