mina presenter

HALLÅÅÅÅ!

Idag är jag G L A D !! (: Men jag längtar tills Mr.J kommer hem, för då ska vi ha mys i sängen och kolla på "Mästarnas mästare" som vi har spelat in. Härligt! Men innan dess ska jag nog städa, för det ser FÖRJÄVLIGT ut här hemma (igen). Men först lite bilder :

Min symaskin (: Nu kan jag äntligen börja syyyy (:

 



Mycket presentkort fast det saknas 2 ;) Önskade mig hur mkt sånt som helst så jag kan köpa min skidutrustning snart !! (:



Detta fick jag av mina gulliga arbetskamrater ;D



En ängel som jag fick av farfar (: Den har han och farmor haft (:



denna fick jag också av svärmor och svärfars bästa kompisar (:



Av mina gamla grannar fick jag denna ljuslykta (:



Av min bror och AL fick jag ett armband (:



Och det bästa fick jag självklart av Mr.J då fick jag en weekend på Loka brunn med mat och hela köret (: Sååååå härligt sen fick jag detta av Svärmor och Svärfar! (: Mmmm! (:

Nu ska jag städa, vi höres!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0