Lite nyshoppat (:

Hallå!

Idag har jag handlat upp vår frys och kyl, 1158:- gick kalaset på, Haha (: Men jag kan ändå inte låta bli att glädjas åt en full frys och kyl. Det blev att kosta mycket också på grund av att jag får hem lite folk (mami, papi, svärmor, svärfar, bror och AL) på min födelsedag och då ska jag bjuda på smörgåstårta (: Och det är faktiskt inte billigt när man vill ha MYCKET räkor och grejer på ;) Tihi!

Har klickat hem 2 sport - BH:ar idag också (: Hur snygga som helst, sen funderar jag på att beställa en tröja från Puma också. Fast det kanske får bli nästa månad om jag har råd..



En av sporttopparna båda är beställda på Triumph.

 



Längtar tills de kommer på posten!!!!!



Och detta är tröjan jag vill ha, 599 kronor... Är bra sugen ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Falun när dom spöar skiten ur Warberg! ;)

 

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0