Gott nytt år!

Sjukt rolig kväll/natt/morgon igår/idag får jag lov att säga! Tack allesammans! Gårdagen firades med middag hemma hos mig och Mr.J Med Henrietta och Fredrik. Det var hur mysigt och trevligt som helst med god mat och trevligt sällskap. Efter mycket om och men övertalade dem oss att stick vidare innan tolvslaget till ett annat gäng som hade fest. Där var det också trevligt och kvällen/natten/morgonen slutade med att jag och Mr.J gick hem vid 03.36 och var hemma cirka 04.15 (träffade på en kompis som jag stod och snackade med därav tidsfördröjningen).

Och nu sitter jag här i soffan och bara väntar och väntar på att Mr.J ska vakna. Jag själv har vart vaken sedan 11 och fixat med en massa grejer för det såg ut som om någon hade släppt en bomb här hemma! Har diskat nästan allt och plockat ihop. Hungrig är jag också så det blir nog att ringa pizzerian snart (:

 

Min fina dukning (:

 

 

Förrätt - Toastskagen

 

 

Fredrik

 



Fredrik och Henrietta



Efterrätt - Hallon- och chokladmousse



tolvslaget



Nichlas och Bosse



Tolvslaget (:

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0