3, 3, 3

Nu var det längesedan man skrev här men det är för vi har haft fullt upp, Mr.J med sitt och jag med mitt ;D Men efter fredag blir det väldigt mycket lugnare för mig för då ska jag vara ledig i (hör och häpna) 3 VECKOR.. Men de kommer säkert att ringa in mig många gånger ;P

Igår firade jag och Mr.J 3 år tillsammans eller som par i varje fall (: Och det är ju inte dåligt. 3 underbara år med mycket skratt ;D Så vi firade detta med 3-rättersmiddag (: Mumma!

Förrätt - Kantarellsoppa
Huvudrätt - "Gorgonzolafilé"
Efterrätt - Chokladmousse med hallon

Det blev riktigt gott allting så de var ju bra! (:

Sitter och funderar på ny bloggdesign, har ni något förslag? Vill ha den ljus och stilren (?)..

Nej nu ska jag planera lite inför min egen fest ;) Ha det så bra allesammans!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0