Zzzzzzzzzzzzz

Tror jag kommer att somna efter ett glas vin ikväll ;)

En jävla skitdag på jobbet har det varit! Så jävla underbemannade så det är sjukt! Och sen blir kunderna sura PÅ OSS!!!!!! Vi som går med ett leende hela tiden + att jag och Piafia var ute på lagret och möblera om ALLT för att kunna få ner en jädra stol, det tog över 1 timme att få ner den och ställa tillbaka allting.....! ÅÅÅH Hoppas det blir en bättre dag imorgon, fast det är ju söndag då och då brukar det vara som mest folk.. Då vi bara är 2 i butiken :/

Nu ska jag fixa fonduegrytan och skära upp köttet ;) MUMMA! Sen blir det nog natten för mig!:P

Prinsen ska snart börja jobba natt :/ Buhuuu! Det tycker jag inte om :/ Inga nätter alls tillsammans och när vi brukar ha som mysigast på kvällen/morgonen så ska han iväg eller måste sova :/ Tycker synd om mig själv ( :P )

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0