Sista för kvällen/Natten ;)

Hallå igen ;) Fasiken vad jag bloggar idag då!!

Sitter och äter mat just nu, sent? JA! Men gott ;) Blev ris och korvstroganoff, yummi! Det blir att äta sent när man har träning i Smedjebacken men det är såååå värt det för FAAAN vilket jävla roligt/härligt gäng vi är ;)

Träningen var hur bra som helst idag, synd att vi var så få bara. Men det blev en massa teknikövningar (som jag har längtat). En mycket bra upplagd träning! ;) Sen i slutet var det smålagsspel och då gick det inte bra! Men jag är glad att jag börjar få kontroll över bollen! ;D Den enda nackdelen är att min rygg fortsätter att krångla så det blir nog spelledigt för mig nu i helgen också..... :/

Jaja, det har blivit bättre i varje fall! Så det är väl bara att fortsätta träna och stretcha den noggrant! 

Imorgon ska bilen besiktas, shit vad nervös jag är för det ;D

 - Ta hand om dig!
(Till en vän i nöd)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0