Nytt på bloggen - "Dita"

Såååå nu är en liten överraskning klar som jag tror och hoppas att alla kommer bli glada över, tänkte börja med att lägga upp mina olika sminkningar (party som till vardags) eftersom det är flest tjejer i min ålder som läser denna blogg ;) kommer inte lägga upp varje dag, men dom dagarna jag lägger ner tid på sminket eller när det är något nytt som jag prövar så kommer jag definitivt lägga upp det här ;)

Men nu är det så att vår kamera är inte så snäll mot de korten jag tar (tror att den börjar bli lite konstig). Det blir suddiga bilder eller konstigt ljus, faaast i lägenheter är det väl inte så konstigt med konstigt ljus ? ;D

Den första sminkningen bliiiir denna: En lila sotning ala Dita (Allt är från MUS (MakeUpStore) om inget annat anges.

Microshadow (M/S): Dita, Hyaciinth
Eyedust (E/D): Angel
Liquid Foundation: Milk
Löspuder: Milk
Cover All Mix
Kompaktpuder: Translucent
Hightechlighter: Platina
Cake Eyeliner
Svart kajalpenna
Vit kajalpenna: L8Nyberg
Brow Color: No 2
Brow set fix: Clear
Lash Architect Mascara (Stavning) - L´oreal
Rouge - Seashell, Nut
Läppglans - Spy



Mongobild jag vet men ni ser ju sotningen och så ;P haha!

Hoppas ni gillar det så hörs vi kanske senare ikväll, för nu ska jag på Innebandyträning! CIAO!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0