Min knepiga rygg

Det är fortfarande något konstigt med min rygg för när jag kollar snett ner till vänster stramar det från nacken, genom ryggen och ut i hela armen (?) Vad kan det vara? AAAH blir galen! Inge träning blir det heller och en jävla skitdag på jobbet har det vart, nej nu vill jag dränka mina sorger i dip (och chips såklart) men vi har varken chips eller gräddfil hemma, buhuuuuuu!! BLÄ Jag dränker mig i vatten istället!

Fast först måste jag ju kolla sprinten, störtloppet och curlingen först ^^,

 

Och tack kära mor som skjutsade mig imorse! Du är guld, Love yooou! ♥

/ L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you to!!!!!!!!!!!!!!

Stackars din rygg:-(

Du kanske skulle prata med dr. Det kan var inflammerat, puss mamma!

2010-02-18 @ 08:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0