Lite nytt i lådan

Okej jag är inte klar med städandet än, men jag har kommit jävligt långt ;) Har "bara" diskning, dammsuga andra halvan, damma i köket, stryka gardiner och sätta upp dom samt att städa badrummet. Sen är jag klar! Det var som sagt VÄLDIGT skitigt hemma :P

Handlade allt till Branäs i varje fall, ett underställ från Kraft (300:- per del) och ett par skidstrumpor (280:-) Så sammanlagt 880:- men jag har ju fortfarande kvar från presentkorten, nu är det en Jacka som gäller härnäst men det väntar jag med tills jag kommer till Idre (:

Nu är det innebandy för hela slanten, det blev PRECIS 2-2 i skrivande stund mellan Falun-AIK :D GO FALUN!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0