Drömmer mig bort

Åh jag är i ett "vill-ha-begär". Vill ha fina glas från ittala dom är så snygga. Sen skulle man inte tacka nej till prylar från Eva solo, också kanon snygga. Vill ha ett nytt STOOOOOOOOOOOOOOORT kök och en matsal, vill ha en ny STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR garderob, vill ha mycket nytt smink från makeupstore men då måste jag köpa en ny sminkväska (igen), vill att det ska bli sommar nuuuuuuuu så vi kan bo i huset på hammarbacken och bara springa ner till skuthamn och lägga sig! Vill ha min karl brevid mig just nu och jag vill ha vatten! ;D Ska gå och ta mig ett glas! CIAO

Cocktail/dessertglasen från ittala

 



Rödvinsglas från ittala



Vitvinsglas från ittala

 

Äggklocka från Eva Solo (magnetisk)



Olja/vinägerflaska från Eva Solo

Sen vill man ha sååå mycket mer som en Kitchen Aid, ett nytt badrum.. Ja jag får sitta och drömma ett tag helt enkelt! (: PUSS

 

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0