Det var väl detta jag väntat mig

Heeej!
Ja, det var väl detta jag väntade på (har vart så grymt trött nu på slutet), man har gått och blitt sjuk. Inte slagit ut riktigt ännu men min hals gör SJUKT ont och jag är trött/hängig/snuvig/huvudvärk/ömmar i hela kroppen och fryser. Men som tur var fick man träffa Emelie idag och då blir man genast piggare ;)

Hittade även 3 halsdukar idag på Jungen, 45 kronor styck och hade kostat 149:- ;) De ni! Sen köpte jag soppor i mängder, så det blir soppa i flera dagar nu för jag tror inte jag kan svälja något annat, typ... Drygt att bli sjuk nu när man ska jobba 10 dagar i rad och absolut inte får bli sjuk!! Eftersom det är en som har semester och det är därför man får jobba så mycket :/ Det suger! (Alltså att bli sjuk).

Så för mig blir det att kolla på OS, äta soppa och dricka vatten/te med honung i.. Sen försöka att somna i tid!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0