Bloggtorka och stress

Sjuk dålig på att blogga just nu jag vet, men det händer inte så mycket mer än att jag har vart superstressad inför festen och nu sitter jag och planerar handlingslistan inför Branäs (: För jag sticker på semester tidigt på torsdag morgon (: Men först måste jag hinna städa hela lägenheten och kolla över vad jag har hemma för något av skidutrustningen osv.. Ska och handla ett underställ idag för det ska troligtvis bli svinkallt :/ FAN! Jag som HATAR att åka skidor när det är ISKALLT! Men då får man ta sig ett extra stopp med lite Glywine kanske? ;) Hihi.

Dagen idag ser alltså ut såhär:
STÄDA (Har inte orkat det ännu)
Kolla över vad man har hemma och inte (Inför Branäs)
Mr.J kommer och hämtar mig så vi åker och handlar (underställ och mat)
Hem en vända och fortsätta städa ;)
Till mor och far och snika mat (lasagna)

Sen är min dag redan över. Har så mycket att göra innan torsdag så jag skippar träningen idag ..:/ Så vi får väl se om vi höres senare idag eller imorgon/onsdag, för som sagt jag har sjukt mycket att göra!

Obs: Jag tror alla flyttar/renoverar i trappen just nu. Har precis fått nya grannar längst ned och fick reda på att våra grannar flyttar idag sen håller våra andra grannar på att renovera. Snacka om att man blir sugen!!! Men pengarna räcker inte till så det får bli någon annan gång! ;) Önskar mig ju en ny garderob!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0