Äntligen hemma!

Äntligen hemma, men snart ska jag bort igen. Ska och träna, vill verkligen inte det idag för idag är jag såååååååååå trött!!!! Och ont i hela kroppen har jag också.. Men jag måste passa på att röra på mig denna vecka för nästa vecka jobbar jag hur mycket som helst, och näst nästa och näst näst nästa också.. Så då blir det inte mycket träna inte.. :/

Har precis tagit ur ALLTING ur kylskåpet och rengjort det, fan det tar så jädra lite tid (typ 30 minuter) och ändå gör man det typ aldrig.. Åååh vad vi är lata!!

Nej nu måste jag fixa lite innan träningen, hörs imorgon ( Hade planerat att städa hela lägenheten imorgon och fredag men fick rycka in och jobba imorgon.... IGEN (: men det är bra! )

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0