Precis klar

Blev precis klar med en grej i Engelskan. Ska hålla en föreläsning om Media, som tur är så är det bara läraren som ska lyssna (tror jag) och det är ju lugnt :D Så nu är det bara att fortsätta med nästa grej som handlar om kulturella skillnader i olika länder typ som att vi alltid tar av oss skorna när vi går in hos folk osv..

Imorgon är det precis 1 månad tills jag blir 21. Oj vad allt går fort!! Ojojoj.. Och på fredag är det bara 2 veckor kvar till julafton :)

Nej nu ska jag börja med maten, ska göra good mat till mig och Joakim <3

Puss!

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut receptet på pizza bullarna som du skrev i tidigiare inlägg :)

2010-12-09 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0