VILL HA!!!!!!

Alltså med stora utropstecken, VILL HAAAAAA!!!!!! Så jäkla snygga aerobicsskor och perfekt att ha på gymmet när jag kör mina pass så någon vänlig själ kan väl köpa dessa? Snälla! :P Har inte råd att köpa just nu för det är så mkt andra utgifter som bland annat innehåller: Linser, jotexfaktura (har gjort om här hemma), massagetid, pengar som kommer att gå åt i cypern, telefonräkning, räkning för mina läsböcker (är ju sjukt dyrt!) och så vidare... Ja ni förstår ju själva att jag inte har råd denna månad ;P Sen måste man ju köpa julklappar snart så man slipper det i sista sekunden! ;D Måste köpa ny innebandyklubba och skor också.... BLÄ! Mycket utgifter nu men knappt några inkomster ;) Tur att man ska plugga också, NOT då har man ju nästan absolut inga inkomster alls! :P



Träningsskor/PUMA ACCELERATE V TRICKS II W från stadium.se


Storlek 37 har jag ;)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0