MÅr bättre i varje fall (:

Och bättre ska det bli nu när man har kommit igång med träningen (igen). Har ju som sagt knappt tränat sen tarminfektionen men det är det ändring på nu för nu kommer det scheman som jag kan vara med på, synd bara att jag inte kan vara med på bodystepen.. :/ Men combaten och pumpen blir det, sen måste jag lägga in löppass och styrkepass + att jag har innebandyträningar.. Ojojoj, man skulle behövt mer tid säger jag bara! :P

Idag har jag vart på combaten och höll på att DÖ! Jo det är sant (nästan)... Trodde jag skulle svimma där ett tag. Jag är en sån som verkligen försöker ge JÄRNET på alla låtar men eftersom jag inte orkar lika mkt nu som förut så får jag helt enkelt lugna mig lite, men det går inte när Anna skriker och hejjar ;D haha! Fy fan efter 5:e-6:e låten var jag helt slut och sleeeet mig igenom de sista låtarna (tur att det är så grymt kul) och inte nog med det. Jag hade gett fan på att springa hem också.. Tssss kom upp för mödarbacken sen var mina ben så stumma att jag ville krypa/rulla resten av vägen.. Snacka om träningsvärk jag kommer att ha imorgon!



Nog om det! nu ska jag äta, hänga tvätt, diska och till slut göra mig i ordning för att gå och lägga mig och kanske plugga/läsa beroende på vad jag orkar.. Imorgon väntar jobb och barmarksträning (:

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0