En dag kvar....

.... sen åker vi till Karlstad, till Fredrik och Henrietta och till Lasse W ;) haha!

Ja det var ju längesedan jag skrev här så mkt har hänt så det får bli en kort summering av vad jag har gjort ;) Över sommaren har jag jobbat, festat, vart i göteborg och sett på PINK, vart på ödby ö (vid smögen), vart vid smögen, vart i tanumstrand och shoppat loss rejält jag har även kommit in i skola som jag har börjat nu också (: Just ja jag har gjort om i lägenheten samtdigt som vi har bott på hammarbacken och det blev ASBRA! Har firat min far som har fyllt hela 50 år (fanfaaar!) och vart lite mer ute i saxdalen, och jag har knappt tränat något sen tarminfektionen så jag tränade för nääästan första gången i tisdags då vi hade barmarksträning och kan knappt gå nu!!!

Jaa, där har ni nog mitt liv över sommaren som var :P Haha! Nu ska jag byta om och sticka på ännu en barmarksträning (hur nu det ska gå när man inte kan gå)... Wish me luck!

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen en uppdatering:-)

Lycka till och ha det kul i Karlstad!

Kramar, mamma och pappa!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-19 @ 21:15:31
Postat av: Lollo

Haha! ni är tokiga ni ;) Nu dröjer det 2 månader till ;D Neeeedååå

2010-08-19 @ 21:38:00
URL: http://lollokull.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi kollar varje dag:-)

Puss mor!!

Hälsa Joakim, Henrietta, Aprilli och Lasse W!!

2010-08-20 @ 07:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0